onsdag 27. februar 2013

fristelser i fleng

Hei på dere..

Jammen meg er det mye flott i butikkene om dagen! Merker det er lenge siden jeg har gått i interiør butikker å virkelig sett etter nye ting til hjemmet. Men nå som kjøkkenet og stua begynner å bli ferdig i huset SÅ er det andre tanker i topplokket. 

Nille har såååå utrolig mye fint om dagen. Der var det både lysfat, klokke, skittentøyskurver, oppbevaringsbokser, fruktfat og lysfat i samme serien. Kubbelys i vårens farger og litt små pynt. 


Var innom Clas Ohlson i stad også, der fikk vi kjøpt oss en lampe til kjøkkenet, og der fant jeg en klokke som kunne passet veldig flott i stua. 
Veggur
299,-

Princess har også veldig mange flotte nyheter om dagen.
Jeg har fått sansen for blått,
og hele 3 nye blå pynteputer som falt i min smak hadde kommet inn siden sist gang jeg var på jobb.
I morgen har jeg ei kort vakt igjen og har god tid på å pønske ut hva jeg skal kjøpe med til huset
kennedy-pute-45x45-bla
179,-

morat-pute-35x50-bla
129,-

high-line-park-gardin-140x230
Dette er gardinen vi skal ha i stua.
Mens vi er på Fåberg og bedriver skole og avslapping jobber broderen i huset med å sparkle lister. Så på fredag kommer det enda en god hjelper for å male taket.
Neste helgen har vi store planer om å ferdigstille stua med lister og maling av karmer, også får vi se hvor langt vi kommer. 
Da blir det oppskruing av gardinstenger og gardinene kommer sikkert opp hvis jeg kjenner meg selv rett.  *tihi*

ooooh det er så gøy å planlegge. :)

Inspirasjon fra Elin



3 kommentarer:

  1. nå kommer det som er morsomst.....å dekorere :-)

    mye fint du har latt deg friste med, ja :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Den klokka var fiiin da!

    Lottemora

    SvarSlett
  3. Ja, Nille har så mye FINT for tiden! Nesten blitt min nye yndlingsbutikk:D Men mitt hjerte ligger jo hos Princess;) Gleder meg til i neste uke, for da skal jeg begynne på jobb derr igjen etter en sykemeldingsperiode..å som jeg gleder meg til å sikle på alt det fine vi har fått i hyllene:D regner med det dukker opp noe her hjemme etterhvert;)

    Kjempesøt klokke! Ser alltid klokker jeg har lyst på..men jeg har to tikkende klokker i stua allerede, og en på kjøkkenet..så om det kommer en til blir jeg nok gal:P

    Ha en flott kveld:)

    SvarSlett