torsdag 4. april 2013

Nå er spray sesongen i gang igjen

Hei på dere.

I fjor sprayet jeg mye stæsj i leiligheten her. Ikke no særlig å drive med det på vinteren, så nå er endelig spray sesongen i gang igjen. 

Kjøpte et stettfat på coopOBS hypermarked her i fjor. Også ble det litt møkkete så jeg slang det i oppvaskemarskinen, det skulle jeg aldri ha gjort! Det ble skikkelig matt og ujevnt, men nå så har det fått en ny farge..



Og jammen meg har jeg ikke tenkt til å lage slike fat selv også.
Er følger på en super fin blogg
Hvor hun tipset om en side på nettet som solgte slike sett. 
Jeg tenkte jeg skulle sjekke ut E-bay også. de selger enda rimeligere faktisk enn Etsy.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p4634.m570.l2632.R0.TR12.TRC2&_nkw=3+tier+cake+stand&_sacat=20625&_from=R40
Nå starter jo loppis sesongen snart og da kan det vel tenkes jeg finner  noen søte asjetter der jeg kan bruke.
Har bestilt 2 sett, også får jeg se om det blir flere etterhvert.
Tenkte tanken at dette kunne være fine personlige julegaver.
Litt tidlig å tenke julegaver i april kanskje. 
HAHA

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar