fredag 24. oktober 2014

Noe nytt- testing av Argi+ - kosttilskudd

Hei på dere

Nå skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før (på flere måter).
Jeg har fått i oppgave å teste et kosttilskudd, Argi + fra Forever Living. 

Argi + passer bra for de som lever et godt liv står det på deres hjemmesider og skal være med på å gi deg mer energi i hverdagen. Passer meg yppelig om dagen. Både jeg og samboeren føler oss litt slitne for tiden jeg ekke helt sikker på årsaken for midt vedkommende, 
men samboeren har mye å gjøre på jobben.

Vi tester begge dette produktet for å se om det har noen effekt. I skrivende stund har vi brukt produktet i 2 dager. 

Mine/våre tanker og forventninger:
Når jeg ble spurt om jeg ville teste produktet så jeg for meg at det var kapsler,

når jeg fikk boksen i postkassa var det en boks med pulver som skulle blandes ut i kaldt vann. 

Det luktet skikkelig vitaminer av boksen og jeg tenkte at dette smaker sikkert dritt, men jeg ble positivt overrasket. Det smaker ikke ille. Og det bra med tanke på at man skal bruke det en stund.

























I glasset til venstre ser du pulveret slik det ser ut med en gang du putter det i glasset.
Etter du har rørt om får det en innbydende rødfarge. 

Jeg har egentlig ikke så tro på sånne produkter men samboeren tror det har en effekt
og mente at han allerede i går ikke følte seg så sliten. 

Vi tester boksen til den er tom og skriver litt om våre erfaringer. 

Jeg har fått produktet sponset av Line Danielsen
som har egen facebook side hvor man kan bestille produkter, 
følge med på gode tilbud og giweaways. 

Elin

1 kommentar: