lørdag 21. februar 2015

Gåsunger

Hei på dere :)

Nå er det skikkelig herlig vær her på Hadeland. 
Vinterferie har vi også kommende uke, merker ikke så mye forskjell jeg siden jeg fortsatt har mammapermisjon, 
men samboeren har ferie og vi skal kose oss sammen og slappe av. 

Forrige helg var vi ute å gikk tur i finværet. Jeg ble stående å se på noen gåsunger som så vidt hadde kommet til syne og var det litt høyt opp så jeg nådde ikke opp. 
Også kom det fra samboeren 
"skarru ha de der?" 
"ja takk" svarer jeg. 
Samboeren sukker tungt og tar tak i greina så jeg får knekt av noen kvister.. 

haha. Men det ekke verste vi har tatt med oss fra gåturer altså :P


Må passe på å tenne lys nå mens det enda er mørkt om kvelden.

Her går det ikke mye levende lys på sommeren :)
Det hører høst og vinter til.

I morgen vil jeg avsløre planen min om å starte egen bedrift som jeg har skrevet om så vidt ved et par anledninger :) 

God lørdagskveld alle sammen.
Elin

3 kommentarer:

  1. Blir spennende å høre om planene dine i morgen.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Ja nå har det vært deilig- og flott å ta med litt natur inn. Gleder meg til å høre :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett